☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)
☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)

اعتمــــاد


بعضی روزها که چشممون رو باز میکنیم پر از حسهای قشنگی هستیم که نمیتونیم برای کسی توصیفش کنیم.همینجوری خوش هستیم و پر از حسهای خوب.به نظرمون هوا بهتر از این نمیتونست باشه.
در عوض روزهایی هستن که بی دلیل بی حوصله هستیم و حتی اگه اون روز هوا از هر لحاظ بی نظیر باشه دنبال بهانه ای میگردیم برای غر غر کردن!!!!
و اما یه سری روزها روزهای خنثی هستن!!!یعنی نمیدونی حوصله داری یا نه!
همه این حس و حال برمیگرده به عواملی که از روز قبلش از بیرون و اطرافیانت دریافت کردی.به همه حسهای خوب و بدی برمیگرده که از محیط یا شخصی در روز قبلش وارد درونت شده...
برمیگرده به درجه ی اعتمادی که در روز قبل، از خدا دریافت کردیم.روزهایی که شب قبلش تصمیم گرفتیم به خدا اعتماد کنیم روزهای فوق العاده ای هستن.روزهایی هستن که بخاطر اعتمادت به خدا طبیعت،آدمها،اتفاقهای خوب همه و همه بهت اعتماد میکنن.
وقتی اعتماد کردن بخدا را یاد میگیریم به نوعی الگویی برای محیط اطراف خودمان میشویم که به ما اعتماد کنند،کلید تمام درها به ما اعتماد کنند،تمام مسائل به ما اعتماد کنند که ما به آنها به دیدِ مشکل نگاه نخواهیم نکرد پس بالاخره حل خواهند شد.


چقدر به خدا اعتماد دارین؟از اعتمادها و بی اعتمادیهایتان بگویید!(اینجا خانه ی استیضاح و بازخواست نیست خانه ی دل است پس با دل جواب دهید."هیچکس بخاطر احساسش محاکمه نخواهد شد.")


بهشت نوشت:خدایا از همه نعمتهایت که در حقمان روا داشته ای ،ایمان و اعتماد به خودت را از ما مگیر.آمین


پ.ن:ممنونم بابت همه دعاهای قشنگتون



نظرات 13 + ارسال نظر
معصی پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 13:15

سلام نفسی...خوبی گلم...
کم پیدایی عزیزم...
من آدرس وبت نداشتم از طریق دوستان قدیمی وارد شدم...

سلام مامان معصومه ی گل
خوبی معصومه جان؟نی نی خوبه؟

باران جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 09:55

اعتماد به خدا؟
عبارت آرامش بخشیه...
اما اینکه در عمل چقدر میتونیم باورش کنیم مهمه که فقط در حد حرف باقی نمونه
روزهایی هست که احساس میکنی عزیز خدایی
روزهایی که خودتو برای خدا لوس میکنی چون باور کردی
اما روزهایی هم هست ازش دوری ،بادلیل یا بی دلیل
وچه سخت میگذرن این روزا

خیلی آرامش بخشه
وقتی حس اعتمادو آدم داشته باشه خیالش راحته
امان از روزهایی که آدم دور میشه از این اعتماد،دور میشه از خودش...

هستی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 00:12 http://rosvaye-zamaneh.blogfa.com

سلام نفسی جونم...
چه جالب مینویسی نفسی... خیلی ممنونم بابت این نوشته هایی که واقعا دید آدمو حتی شده برای لحظاتی به زندگی عوض میکنه...
از حس اعتماد گفتی... راستش به نظرم ادم وقتی خودش تلاشش رو بیشتر بکنه حس اعتمادش هم به خدا بیشتر میشه یعنی یه جورایی برمیگرده به خودمون... اما بعضی وقتام این طور نیست و ممکنه اعتماد به خدا داشته باشی اما اون نتیجه ای رو ک منتظرش بودی دریافت نکنی که البته ابنم در نوع خودش نشون دهنده ی میزان دوست داشتن خداست ولی ممکنه برای ما اینطور نباشه و اون اعتمادی ک نسبت بهش داشتیم از بین بره...
ایکاش همیشه توی همه کارا اون حس اعتماده باشه بدون اینکه نتیجه واسمون مهم باشه...
دلم گرفت یه جورایی الان که اینو خوندم... امیدوارم که خدا برای همه بنده هاش بهترین رو در هر کاری رقم بزنه و ایکاش ما وقتی بهش رسیدیم قدر اون بهترین رو بدونیم
بازم ممنون نفس جونم

سلام هستی جونم
ممنون دختری که انقدر مطلبو زیبا میخونی
انشاالله که دلت باز بشه و پر از حسهای خوووووب

باران یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:25

سلام نفسی
امروز اومدم کامنتتو پاسخ بدم زدم پوکوندمش رفت هوا.
بعداومدم بگم عمدی نبود
حالا اینو بگیر از دلت دربیاد
من که تقریبا هرروز میام بهتم سر میزنم

سلام بارانی
ممنووووووووووووووونم

[ بدون نام ] یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 17:39

خخخخخ

http://mahboobe-2325.persiangig.com/image/3.jpg


http://www.patugh.ir/up/2013/02/gorbe_patugh.ir-1.jpg

http://3ali3.com/wp-content/uploads/2013/06/naaz-2.jpg



عکس یک و دو
سه چون گربه نمیدوستم

هستی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:52 http://rosvaye-zamaneh.blogfa.com

دل را به اسیری غمت آوردم
خاکی است که بهر قدمت آوردم
امروز من این کبوتر وحشی را
ای دوست برای حرمت آوردم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

چقدر زیبا...
عیدت مبارک هستی جان
انشاالله حاجت روا بشی گلم

هستی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:29

سلامی دوباره به نفسی جونم...
بله ادامه مطلبو تازه گذاشتم نه واسه دل خودم نیست واسه یه دوسته که رمزشم بهش دادم... ببخشید دیگه
اینم یه مآچ آفدار برای نفسی خودم (ـــــــــــــاَی چرا بوسه های اینجا انقد چشندشنآآآآکه...)
:* :* :* :* حالا شد

سلام به هستس خانوووووووم
خواهش دیگه
پروتز کردن انگار

باران سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 17:07

عیدت مبارک دوست جان

عید شما هم مبارک بارااااااااااااااااااااااااانی

M@t!n شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 13:28 http://freshbreeze.blogfa.com

سلام نفس جونم. چطوری؟
می بینم در نبود من غمگین بودی ایشالا که مشکل هر چی بوده حل شده باشه. منم برات دعا میکنم که خدا برات همیشه خوب بخواد چون خیلی قبولت دارم
ب خدا اعتماد نکنیم چی کار کنیم
این شکلکا زیادی احساس توشونه جوگیرن انگار نگا کن چطوری چشمک میزنه. چشمش در اومد منو نیگا

سلام مریــــــــــــــــــــــم جونم
ممنونمبه لطف دعاهای عزیزانی چون شما حتما

آره واقعا احساساتشون خیلی عمیقه

هستی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 22:18

ما اینجا دعوت شده بودیم آدرسو درست اومدیم عایا؟؟

به به سلام بله که درست اومدید

هستی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 22:19

ااااا پست آرزوی بچه هه کو پس؟؟ نفسی بدو بیا بینم
چرا اونو حذفش کردی خووو

آرزوی بچه؟
من همچین پستی نذاشتم

هستی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 22:25

نذاشتی؟!!! مگه میشه خودم دیدم نظرم گذاشته بودیم واسش بعلهههه تعدادش هم 5 تا بود خوووو

وا
وای هستی ببخشید رفتم ویرایشش کنم انتشارو نزدم

هستی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 22:32

منو نپیچون خواهری... بگو چی چی شده ؟؟
بالای این پست یه پستی بود تعداد نظراتش هم 5 تا بود عکسش هم تقریبا سیاه سفید بود یه دختر بچه هه بود بازم بگم... ــــان نبشته بودی شاید داشته های ما آرزوی دیگران باشه... بعلهههه ما یه همچین دوستی هستیم
حالا اصل ماجرا رو رو کن خواهری
پس بچه ها کوشن؟؟
میخواستم کارواشاااا گفتی شب نشینی ذوق مرگ شدم گفتم ولش بابا

واقعا اون پستارو نشون نمیده؟؟؟
من کاری نکردم باورکن الان یه رفرش کن صفحه تو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد