☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)
☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)

چوب خطِ زندگی


ای خدا یه امروز بگذره!

ای خدا این هفته بگذره یه نفس راحت بکشم!

ای خدا این یه ماه یه تموم میشد بعد اونوقت میفهمیدم زندگی یعنی چی!

ای خدا این یه سال بگذره،هیچ خیری ازش ندیدما فقط بگذره بریم سال بعد!
زمانی که از گذروندن یه سری دقایق و روزهها و ماهها و حتی سال عاجز میمونیم میشنیم و همش یه خط میکشیم تا زودی چوب خط پر بشه و اون لحظه بگذره به امیدِ یه روز و یه شروع بهتر!
اما نمیدونیم که این عمرِ که داره میگذره!خب زندگی یعنی همین دیگه!!!همیشه برای شادی کردن و محبت کردن و دوست داشتن و خوش بودن دنبال یه فرصت مناسب میگیردیم!حالا این فرصت مناسب حتما باید ویژگی هایی از قبیل:داشتن حس و حال مناسب،نداشتن کار،یه روز کاملا آزاد و .... باشه!در واقع همش داریم پشت سر میندازیم تا اون وقت ایده آل فرابرسه.هیچوقت سعی نمیکینم از زمان و فرصت باهم بودن نهایت استفاده رو ببریم البته در همه کارها به همین منواله!یه جور تسلسل داره فراهم کردن این شرایط!
واقعا چرا اینجوریه؟!!

شماهم اینجوری هستید یا فقط مختص به منِ؟!!

بهشت نوشت:خدایا مرا بینشی زیباعطافرما تا قدر تک تک نفسهایم را بدانم.آمین

صبر و استقامت...


بعضی شخصیتها خیلی در ذهن ماندگارند .نمونه صبر و استقامت و آرامش!!!در زندگیشان طعم هر نوع سختی را چشیده اند به ازای شیرینی لذت حضور خدا درکنارشان!!!!سختی که میگویم منظورم از این سختیهای روزمره نیست،از آن غمهای کمرشکن و مو سفید کن روزگار است!
در زمان سختیها وقتی یادشان می افتم عظمت وجودشان و مصایب و سختیهایی کشیده اند ناخودآگاه مرا وادار به سکوت میکند.دست از گله و شکایت برمیدارم و غرق در شخصیت وجودیِ این اشخاص میشوم!!!عالمی دارد دنیایشان.گاهی دختر هستند و گاهی خواهر و در راستای تمام اینها مادر!!!!در عین نرمش و لطافت مانند کوه هستند و صبور....
عمه ای مهربان!داغ مادر و پدر می بینند و صبورند!!داغ فرزند و برادر می بینند و دم برنمیاورند...
در بسیاری مواقع درگیر شخصیت حضرت زینب(س) و صبرشان میشوم.درگیر تمام لحظاتی که بر ایشان گذشته.درگیر تمام مصایبی که به چشم دیده اند...تا زمانی که انسان داغ عزیز نبیند درک اینگونه مصایب کمی سخت است و شاید من نیز کمی درک کرده باشم....
چقدر دوست دارم غرق این شخصیت بشوم....

کدام شخصیت تاریخ شمارا بیشت درگیر خود میکند؟؟!!

بهشت نوشت:خدایا صبری از جنس صبر حضرت زینب عطافرما.آمین