☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)
☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)

الگوی مسئولیت


بعضیها خوب بلدند کم کار کار کنند و زیاد بخورند!!حتی شده به قیمت شنیدن خیلی از حرفها ،اما خلق و خوی تنبلیشان را به هیچ وجه حاضر نیستند از دست بدهند!این دسته از آدمها منسوب به سِمَت خوش نشین هستند جایشان خوب است و دروازه گوششان بغایت بزرگتر از در گوششان است!!!وضعیت این دسته که مشخص است اعصابشان سرجایش و همه امور دنیا به کام!!!خیلیها حسرت این خوش نشین بودن را دارند.اما چه سود که شخصیتشان را به تنبلی میفروشند!!!این تنبلی میتواند در کار ،درس،زندگی،موقعیت اجتماعی،محبت،دوست داشتن و هرچیزی باشد که نیاز به تلاش دارد.
اما در برابر این خوش نشینها افرادی از جنس مسئولیت پذیر قرار دارند!!!فکر همه چیز را دارند.نسبت به تمامی اطرافیانشان احساس مسئولیت دارند.در واقع به نوعی غمخوار همه هستند و گاها یک تنه بار مسئولیت به دوش میکشند!!زودتر از دیگران شکسته میشوند اما همچنان تکیه گاهند.زودتر دلشان میشکند اما به روی خود نمی آورند.همه ی غمها و ناراحتیهایشان را برای خود نگه میدارند.درد میکشند و دم برنمی آورند!!!
دنیای اینجور آدمها بزرگ است و وسیع!!دلشان دریایی و آسمان دلشان پرستاره.خیلی مواقع شاید از این حسشان سوء استفاده شود....در همین حوالی کسی را می شناسم که با همه تلاطم درونش برای عزیزانش دلی بزرگ و آرامش بخش دارد که میشود الگو باشد!!!که میتواند تکثیر شود اگر همتی باشد...

در کدام مقوله خوش نشین و در کدام یک مسئولید؟!!

بهشت نوشت:خدایا به من همتی والا عطافرما که روزی به همت خویش خورم.آمین

نظرات 14 + ارسال نظر
بهار۱۳ جمعه 22 آذر 1392 ساعت 02:09

سلام.....
خوبی؟؟؟؟
نبودی کجا بودی؟؟؟؟:
خیلی بده همش آدم خیلی مسولیت پذیر باشه اون موقع همه ازت انتظار دارن .....اون موقع می شه وظیفت.....

سلام بهاربانوی مهربون
همین ورا
آفرین همینه وظیفه!

باران جمعه 22 آذر 1392 ساعت 18:16

http://www.askdin.com/gallery/images/514/1_oldsaheb.gif

بسیار زیبااااااااااا

باران جمعه 22 آذر 1392 ساعت 18:21

سلام نفسی
منم دقیقا یه چندتایی از اینجور آدما میشناسم.آدمایی که روحشون و خوبیاشون تو وجود تمام اطرافیانشون تکثیر میشه...



من اغلب در مقوله غدادرست کردن خوش نشین ولی در مقوله جمع کردن و شستن و رفتن مسئول
در مقوله خوردنم مابین این دو
در کل زیاد بهم خوش نشینی نمیاد
بیشتر بهم اجاره نشین میخوره

دلم برای شکلکای اینجا تنگ شده بود

سلام بارانی
پس دوست داری آماده سر سفره بشینی
ای خوش نشین
ای فریب خورده

شکلکای اینجام عاشقتن

باران جمعه 22 آذر 1392 ساعت 18:22

http://www.aramgozar.com/tir-mordad/c54dddebfb46895df0f7c5410900f62f.jpg

بسیـــــــــــــــــــــــــــار عالی

باران جمعه 22 آذر 1392 ساعت 18:23

http://iranvij.ir/group/email/91/Kherad/9/K9S5.jpg

موافقم شدیـــــــــــــــــــد

باران جمعه 22 آذر 1392 ساعت 18:25

اما عاشق این یکی ام

http://salijoon.info/mail92/920626/elham%20bakhsh/19.jpg

باران را ببویید
نسیم را حس کنید....
بسیااااااااااار عالی

ستاره بانو یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 23:26

سلام بر نفس عزیزم
اومدم به رسسم دوستی سلامی کنم
بگم از یاد نبردمت
نفس اگه بهت بگم بهت حس مثبت دارم فکر نمیکنی که مثله
پسته اینم یه نوعشه... ات باشم؟
وبت بهم ارامش میده
موفق باشی

سلام ستاره بانــــــــــــو
ممنوووون بانو
اصلنم اونجور فکرنمیکنم
همیشه دلت پر از آرامش الهی باشه

m@t!n چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 09:11 http://freshbreeze.blogfa.com

سلام سلام صد تا سلام
سلام گرم مرا در جوار هتل مشرف ب حرم حضرت پذیرا باشید هم اکنون ک دارم ب شما پیام میدم دم پنجره ایستادم و سمت چپ خودم گنبد طلایی خوشرنگ و چهار گلدسته نیلی رنگ حرم را مشاهده میکنم. در خیابانهای منتهی ب حرم مطهر ترافیک روانی را شاهد هستیم و پیش بینی میشود ک تا یک ساعت آینده دمای هوا تا پنج درجه سانتی گراد افزایش یابد. من سیل مشتاقانی را می بینم ک با پای برهنه رو ب سوی حرم آورده اند و دختری را که همچنان در هتل مانده و ب جای زیارت وبلاگ گردی می کند !!!!
شوخی بسه. ایشالا رفتم حرم اول از همه برات دعا میکنم ک ب هر چی ک لایقشی برسی

سلام سلام
چه توصیفی دلمونو که بردی
ممنووووووووووون مریم گلی
انشاالله به همه آرزوهای قشنگت برسی

خیلی خیلی التماس دعا

هستی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 14:31

سلام نفسی خانوم گل و گلاب... استاد گرامی خوبی؟؟
کی اینو نوشتی ک من جا موندم هاااا
دلمان برایت تنگ شده بود نفسی جون

سلام هستی جونم
خوبی؟کم پیدایی
سرت شلوغ شده دیگه به فقیر فقرا سر نمیزنی

خبریه؟

سپیده مامان درسا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 15:12 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام خانومی ، ممنونم که همیشه بهمون سر میزدی
لطف داری ...
رمز و برات میذارم عزیزم

سلاااااااااااااااااااااااااام مامان سپیده
ممنووون

نغمه های دلتنگی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 23:10 http://naghmehaydeltangi.blogfa.com

سلام عشقم

سلام نغمه جونی

هستی جمعه 29 آذر 1392 ساعت 16:57

سلامی دوباره...
شب یلدات پیش پیش مبارک باشه نفسی جونم...
آره خووو مخشول شدم کمتر میام اما خبری نیست خیالت تخت خواب... به جای اینکه دنبال خب واسه من بگردی شیرینی رو رد کن بیاد ناقلا، فک میکنی یادم میره که نمیخوای سیرینی بدی بهم

سلام هستی جونم
یلدای تو هم مبارک
کجا مشغولی
چه شیرینی ای؟

باران شنبه 30 آذر 1392 ساعت 22:30

حاضر
یلدا مبارک

حاضر
فردای یلدا مبارک

آرش چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 14:13

یه مسئولی را میشناسم که به همه نوعه غمخوار همه هست
و همیشه یک تنه بار مسئولیت همگان را بر دوش کشیده.
او به شکستگی عادت کرده دیگر!!
او عادت کرده که همیشه دلش بشکند
او تمام ناراحتیها را برای خود نگه داشته تا همه خوش باشند
او در صحراها ی خشن و روی کوهها و با غذاهای بدون خورشت و با لباسهای خشن زندگی میکند. بدنش مجروح ! دلش مجروح در انتظار 1 مرد!!!

سلام آقای آرش
ممنونم از توجه و دقت نظرتون.
پیامتون رو که خوندم به قدری منقلب شدم که ....
فقط میتونم بگم:
اللهم عجل لولیک الفرج...
و
.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد