☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)
☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)

پایداری و ناپایداری....


وقتی به کوتاهی و ناپایداری زندگی بیشتر فکر میکنم راحتتر میتوانم با مسائل و سختیها کنار بیایم!میتوان این ناپایداری را نوعی نعمت خداوندی به حساب آورد!
درست مثل پاییز و بهار!مثالِ چهارفصل تعبیر زیبایی از این ناپایداری سختی و حتی خوشیهای روزگار است...
اگر زندگی مانا و پایدار بود شاید خیلی از حسها بی معنی بود.مثل دوست داشتن،نگرانی،ترس،امید،آرزو.....
در صورت پایداری زندگی شاید حس محبت و دردِدل داشتن زیاد جالب نبود.میتوان در یک جمع مادر و فرزندی را تصور کرد که مادر تمام حواسش به فرزند است مبادا بیفتد یا خطری او را تهدید کند!حال بیایید اینجور فکرکنیم که زندگی پایدار بود مادر هیچ ترس و نگرانی از جانب فرزند نداشت چون هراتفاقی هم که می افتاد بالاخره زندگی پایدار بود.
همین نگرانیها،داشتن دغدغه ها زندگی را از زاویه ای دیگر زیبا میکند.از همان زاویه ای که دنیا را خالی از خود و خدای خویش خالی دید!از همان زاویه ای که در تمام این دل نگرانیها تمام احساساتی که خداوند در ما به ودیعه گذاشته است نمایان میشود!از همان زاویه ای که دردها روزی پایان می یابد!از همان زاویه ای که بعد از نگرانیها حس شیرین آرامش است!....


شما در هنگام دل نگرانی و سختیِ زندگی،به زندگی و مسائلش از کدام زاویه مینگرید!؟

بهشت نوشت:خدایا در تمام سختیها و دل نگرانیها دلِ مرا به امید خویش روشن فرما.آمین

نظرات 30 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 17:50

حل شد نفسی
داداشم درستش کرد

ایول به داداشت
حالا چی بود مشکلش؟بپرس به منم بگو اطلاعاتم زیاد بشه

***********************
خوندی نوشتم که دیشب خوابتو دیدم؟

هستی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 19:40

نه عزیزم این پست هستی به روایت تصویره...
Cs5..

هستی جان خودتی؟

باران سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 19:45

چه خوابی دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستش اومد آفیس نصب کنه یه بلایی سر دیوار آتش ویندوز آورد که ویندوز بیچاره اینترنتشم قطع شد و دیگه وصل نمیشد. کمپلت مجددا برای بار دوم ویندوز عوض کرد بعد به ترتیب آفیس ریخت بعدم نتو نصب کرد درست شد.البته یه برنامه هاییم برای ارتقاش دانلود کرد منم در تمام مدت این شکلی بودم

حالا اطلاعاتت زیاد شد؟؟



زود باش بگو چی خواب دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احساس کردم باید از آنتی ویروس و اینا باشه و ویندوز
خیلی زیاد شد دستت طلا

***************************
پر از آرامش بودی تو خواب

هستی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 23:17

سلامی دوباره
بله حرفات درسته واقعا اگه این فراز و نشیب ها توی زندگی نباشه اونوقت دیگه زندگی اسمش زندگی نمیشه... اما میدونی چیه خود من اینجور مواقع فکر میکنم نکنه به اون چیزی که میخوام نرسم، نکنه اون آرامشی رو که باید تا آخرین لحظه ی زندگیم تجربه نکنم و اونوقته که میشم یه روانیه از تیمارستان در رفته... خیلی حس بدیه خعلی

سلام به هستی نازنین
ما فکرمیکنیم زندگی یه چیز دیگه س مثل یه وسیله ای که گذاشتنش جایی و ما باید بدویم تا بهش برسیم و بعدش آرامش داشته باشیم.
اما واقعیت چیز دیگه ایه زندگی همینیه که داریم انجامش میدیم اون ریز ریزای آرامشو که جمع کنیم خودش کلی میشه.الان جوونیم و به دنبال یه سری آرزوها و اما بعد بدست آوردنش پیر میشیم.می بینی!هر دوره مزیت خودشو داره خدا حسابش درسته

بهار13 سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 23:32

سلام نفسی...خوبی
توی سختیا اولش ناامیدی و گاهی ناشکری میاد سراغم اما یخرده که بیشتر فک می کنم یادم میاد که هیچ کاریش بی حکمت نیست....

سلام بهار جونم
ممنونم که فراموشم نکردی
خداروشکر که انقدر اعتمادت به خدا بالاس

باران چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 18:02

نفسی قشنگ خوابتو تعریف کن

یکم یکم گفتنش مزه میده

باران چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 22:22

زهی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 18:06 http://zohi-zendegi.blogsky.com

سلام نفس جون
من فقط گریه میکنم وقت سختیا
در واقع همش دارم گریه میکنم
دردی چاره نمیشه ولی سبک میشم

راستی خصوصیتو تو وبلاگم خوندم
مرسی عشقم

سلام زهره ی نازنینم
گریه خوبه تا یه جاییاما زیادیش آدمو دل نازک میکنه و یه جورایی شکسته
من به تواناییات ایمان دارم

باران شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:34

نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا قهلم

تو یه ماجرایی من خیلی ناراحت بودم و نگران اما تو خیلی آرامش دادی بهم و منم همش میگم این بارونیه و کلی از این حرفا

باران شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:38

نظرم نسبت به پست جدید:
آنکه آورد مرا
باز برد در وطنم
نظرم نسبت به مدادا:

جون میده واسه خط خطی دیوار تازه رنگ شده
وفرو کردن تو چشم مردم

مرغ باغ ملکوتیم دیگه

بابا چشم درآر بابا اسکندر مقدونی

زهی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 20:51 http://zohi-zendegi.blogsky.com

وااااااااااای نفس جانم
دستت درد نکنه
ی دنیا ممنون

خواهش زهی جان
کاری نبود خواهری
خواستی بهت یاد میدم خیلی راحته
نخواستی ام هروقت دلت خواست بگو خودم برات عوضش میکنم

باران شنبه 18 آبان 1392 ساعت 21:27

وای چه خواب خوشملی
حالا ناراحت نباش دخترم
به من نگاه کن
چشماتو واکن

یاد کلاه قرمزی افتادم
سرتو بالا کن سروناز

هستی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 00:17

سلام بر نفسی بانوی خودمان...
خوبی؟؟
آغا شما عزمتو جزم کردی ما رو یه وری بکنی تو کوزه ها...
والا نمیدونم اسم این نرم افزاره چیه انقد تنبلم فرصتم نکردم برم سرچ کنم اما میدونم میشه از صفحه دسکتاپت میتونی عکس بگیری که تنها کاربردش هم احتمالا همون آموزش مجازی هست... حالا اگه داری یا ک میدونی از کجا میتونم دانلودش کنم و سرکاری هم نیست ک دستت طلا زحمتشو برام بکش تا بچه ها رو اساسا بزاریم سر کار...

سلام هستی جان
کوزه چیه میخوم استاد مجازی بشی
میخوای از صفخه کارت عمس بذاری مرحله به مرحله؟
یا که میخوای فیلم آموزشی درست کنی؟
اگه عکسه که نرم افزار نمیخواد اگه فیلمه آموزشیه که شاید بچه ها با دانلودش به مشکل بخورن
مدل آموزشتو بگو بهتر راهنماییت کنم

دیگه خوبی؟شنیدم کی میری کجا!

زهی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 11:43 http://zohi-zendegi.blogsky.com

زحمتی نیست پس برام خصوصی بنویس تو وبلاگم
البته بهت قول نمیدم خوب یاد بگیرما

مینویسم برات حتما
منم بهت قول نمیدم خوب توضیح بدم

انشاالله تو این چندروز مینویسم برات

زهی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 17:34 http://zohi-zendegi.blogsky.com

هستی دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 12:44

سلام نفسی جونم..
آره دیگه میخوام از صفحه کارم مرحله به مرحله عکس بزارم و مثلا اون قسمتی رو که دارم توضیح میدم بتونم روی عکسم دورش خط بکشم و توضیحات مربوط بهش رو بگم ... این به نرم افزار خاصی احتیاج نداره عایا؟؟
فیلم نه منظورم همون عکسه
اون خط آخرو نفهمیدمااااا چی گفتی استرس گرفتم از این حرفت یعنی...
نمیدونم ولش کن

سلام هستی جان به نظر من که لازم نداری با همین فتوشاپ میتونی انجام بدی کارای دور شکل خط کشیدنو اینارو
از هرمرحله هم که با همین دکمه پرینت اسکرین کیبورد میتونی عکس بگیری

هستی دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 23:03

اره توضیحات و ایناشو شاید بشه توی همین برنامه ی ساده ی paint هم انجام داد اما اون عکس گرفتنه از همه سخت تره...
اغا اصن یه همچین دکمه ای داریم ما؟!!! خخخخخخخخخ
لیسانسه ی مملکتماااا
خووو کجاس من چرا پیداش نمیکنم
اصن لفتافه من از این دکمه ها نداره

بابا لیسانسه ی مملکت
دکمه بیا جلو هستی پیدات کنه
مخففش روی دکمه نوشته شده prtsc دکمه رو که بزنی از صفحه ت عکس میگیره تو پینت یا فتوشاپ یا هرجای دیگه خواستی یه فایل بازمیکنی و paste و تمام.
این روش از کل صفحه عکس میندازه یعنی بعدش باید بری تو نرم افزار اگه از دسک تاپی جایی هم دیده میشه برش بزنی و حذفش کنی.اما اگر همون دکمه رو به همراه Alt بزنی از پنجره ی فعال عکس میگیره
امتحانش کن سوال داشتی بپرس

باران جمعه 24 آبان 1392 ساعت 19:15

نفس کجایی؟

چی شده بارانی؟

باران جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:37

هیچی
همینجوری
دلم برات تنگ شد هم اینکه فضا دلگیره نه؟

فدای دلتنگیت
دلگیرِ خودشم زیادی دلگیر

هستی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:28

سلام نفسی...
مرسی عزیزم بابت کمکت... امروز یخده نشستم پای تمرین کردنو اینا...
حالا به نظرت واقعا شروع کنم عایا؟؟ مسخره نیست عایا؟؟؟ اصن از پسش برمیام
اینم یک عدد بوس پروتزی خدمت نفسی جونم...

سلام هستی جان
چرا که نه خیلیم عالیه منتظرم

M@t!n یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 17:20

سلام نفس جون
خوبی؟
من هول هولکی اومدم وبت الان همسری میرسه وقت ندارم پستتو بخونم
میگم تو ب عنوان یک کامپیوتردان بلدی یه صدای ضبط شده رو چطوری میشه به عنوان آهنگ وبلاگ گذاشت؟
آقا چرا اینجا نمیشه کامنت خصوصی گذاشت

سلام به به مریم گلی
از این ورا
چرا که نه حتما میشه
کامنت خصوصی هم باید تو قسمت تماس با من نوشته بشه

متین یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 22:15

چند رور مسافرت بودم عزیزم
منظورم اینه ک تو بلدی یا نه

تو بلاگفا راحت میتونی این کارو انجام بدی که برات خ میذارم

متین دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 12:32

مرسی نفس جون. برای کسی میخواستم. ممنون از کمکت
من دیگه حال ندارم اسممو انگلیسی وارد کنم. متین همان M@t!n می باشد از این ب بعد
آهنگ وبلاگت خیلــــــــــــــــــــــــــــــی قشنگه. آدمو می بره تو رویاهای بچگی. خیلی آرامش بخشه
راستی پس تو چرا تا حالا تو وب گروهی پست نذاشتی؟؟؟؟ تازه متوجه شدم

قابل نداشت
مگه من فلسفی مینویسم
میگم آخه چرا بعدش که میام بخونم سردرنمیارم ازش

++نمیدونم تا حالا نشده به این فکرکنم که اونجا پست بذارم بیشتر دوست دارم بخونمش و شلوغ کنم اونجا

متین دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 12:40

نفسی کامنت قبلی رو تایید نکن. میخاستم خصوصی بدم یادم رفت

دقیقا کدومشو تایید نکنم

متین دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 13:32

نفسی میگم تو هم جدیدا با یاهو مشگل داری؟ از وقتی آپگرید شده سرعتش خیلی اومده پایین و قاته. ب حدی که حوصله نمیکنم دیگه برم تو ایمیلم. بعدم که خودش تا ساین این میکنی اول ب ی صفحه راهنماییت میکنه که ورژن اکسپلورر یا فایرفاکستو بالا ببری تا با ورژن جدید یاهم سازگارتر باشه. امروز اومدم اکسپورر 8 رو اینستال کنم هر چند بار ک امتحان کردم یهو وسطش ی صفحه آبی میاد و سیستمم ری استارت میشه. عجیبه

جدیدنا زیاد با یاهو کار نمیکنم
کلا استفاده از یاهو و خدماتش چندماهی میشه که برا ایرانیا سخت شده
همینه که خیلی باهاش کاری ندارم فعلا
تحریمش کردم

+++مرورگراتو حذف کردی؟یا داری با وجود اونا دوباره نصبشون میکنی؟

متین دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 14:20

دقیقا همونی رو که تایید نکردی گفتم :دی
آره خخخخخخخخخ بد شده. من دیگه به جی میلم رو آرودم یا اینکه با گوشی چک میکنم. اعصاب آدم داغون میشه.
نه حذف نکردم. خودش وسط دانلود میزنه که دار ورژن قبلی رو حذف میکنه ولی یهو وسطش ری استارت می شه. حالا برم اول حذفش کنم ببینم چی میشه بعد برمیگردم مهندس

حذفش کن اما میتونستی کلا ارتقاش بدی

متین دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 14:33

بله همون طوری ک حدس میزدم اکسپلوررم ب رحمت ایزدی پیوست تو کنترل پنل اکسپلورر 8 اومده اما حجم و ایناش نیومده. نصفه نیمه اینستال شده و نه حذف میشه نه اینستال
من از اولشم از این اکسپلورر خوشم نمیومد

بسلامتی زدی ترکوندیش
اصلا غمت نباشه منم از اکسپلورر اصلا خوشم نمیاد
موزیلارو ترجیح میدم

باران دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 17:49

من نبودم همه بودن تو دوستان قدیمی؟؟؟
چقدر شلوغ بوده

هرکی جدا جدا میومد هیچکدوم هیچکدوممونو ندیدیم
چی گفتم!

باران دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 17:51

http://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&docid=VzkOshsiDBNPuM&tbnid=G2oMSr40jh8mCM:&ved=0CAUQjBwwAA&url=http%3A%2F%2Fimages.persianblog.ir%2F416267_hVAUHKlB.jpg&ei=GyKKUsqWG8GR7Aaz4oHADw&psig=AFQjCNFN4ofKVBgHlvDioXPNMmQat7Vuhw&ust=1384870811523636

بازش نکرد

الا دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 19:09

سامولی علیکم

ما هستیم...شوما هم هستید عایا؟

راستی نفس خبری نداری که وبلاگ باران چرا یهو این مدلی شده؟

اگه هستی بیا وب گروهی...وگرنه هم که هیچی

سلام الایی
منم هستم
وبلاگ باران اون 92 رو 90ش کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد