☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)
☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)

وزن تنهایی...



چقدر خوبه آدم همیشه امید داشته باشه،امید به هر کاری!فقط بگه یا علی و حرکت!!!
چقدر خوبه آدم تو عمق تنهاییاش دلش وصل به یه بیکران آبی باشه!
چقدر خوبه پر و بالِ پرواز داشته باشی و خوبتر از اون شوق پرواز!!! امید به آینده!
چقدر خوبه دنیاتو جوری بسازی که دلت میخواد و غرق بشی تو نیلوفرانه هات!
چقدر خوبه زمان فقط یه واژه باشه برات و بدونی حالت هروقت خوبه همون لحظه بهشته!
چقدر خوبه وقتی تا عمق دلتنگی که میری یه حس ناب باشه که با همون بخوای کَنده بشی از دلتنگیات!!
چقدر خوبه وقتی حجم تنهاییات زیاد ولی وزن تنهاییات انقدر سبک بشه که با یه بادکنکم بتونی اوج بگیری!!

وزن تنهاییِ شما چقدر؟باهاش تا کجاها میتونی اوج بگیری؟



بهشت نوشت:خدایا مرا تهی از وجود لایتناهی خویش مگردان آنچنان که بی تو موجودی تهی باشم و هیچ.آمین


نظرات 8 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 00:27 http://rosvaye-zamaneh.blogfa.com

خخخخخخخخخخخ سلام نفسی...
میتونم تا سر کوچه باهاش اوج بگیرم البت به سر کوچه نرسیده بادبادکه میترکه...
نه ولی از شوخی گذشته ایکاش تنهایی هامون وزن نداشت برای من ک اونقد سنگینه ک با یه تلنگر کوچیک میزنم زیر گریه... اما اون حس نابی ک گفتی همیشه نجاتم میده...
بهشت نوشتت هزار تا لایک داره

سلام هستی جان
خداروشکر که داری از این حسای ناب
قابل شمارو نداشت

نغمه های دلتنگی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 18:17 http://naghmehaydeltangi.blogfa.com

سلام نفس جونم.
کم پیدا شدی؟
پیشم نمیای دیگه.
بیا کامنتامو بخون
عزیزم بابت بهش نوشتت الهی آمـــــــــــــــــــین
+من گاهی خیلی حس تنهایی میاد سراغم اما گاهی مثل الان واقعآ سبکم و اصلا احساس تنهایی نمیکنم.
تو این ماه رمضان که به خدا نزدیکترم و اکثر نمازام اول وقتِ و باید اعتراف کنم که نمازای صبحم قضا نمیشه خیلی حس خوبی دارم.(قبلاً اکثرشون قضا بود)
خدا میدونه از ته دلم میگم و حالا میفهمم کمبود زندگی من فاصله با خدا بود...نه اینکه قبلاً ازش دور بودم ولی به این نزدیکی هم نبودم...
حس گناه کمتری میکنم این روزا واسه همین سبکم

سلام نغمه جونم
+چقد خوبه که یه ماه حس تنهایی نباشه.انشاالله بشه دوازده ماه سال
مثل نغمه ی آسمونی میدونم انقد سبک هستی الان با اون بادکنک بری بالای بالا
+چه حس خوبی داری این یعنی میتونی مثل نسیم بپیچی لای چمنزار و موج بدی سبزه هارو

++ردمو بگیری می بینی که میام وبلاگت و منتظر پست جدید و پر از انرژیت هستم

... بزرگه دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 18:32

سلام

طاعات قبول انشاءالله

چقدر خوبه آدم تو عمق تنهاییاش دلش وصل به یه بیکران آبی باشه!
چقدر خوبه پر و بالِ پرواز داشته باشی و خوبتر از اون شوق پرواز!!! امید به آینده!


... همش خوبه. خیلی خوب!!

خوش باشی عزیز[گل] شکلکات یه عیب داره گل نداره

سلام آبجی بزرگه
خوب خوندیش آبجی
++آبجی میگم گلکاری حتما صورت بگیره

بهار13 سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 02:07

سلام نفسی..
همشون واقعا خوبن مخصوصا اونی که درمورد دلتنگیه...

سلام بهارجان
خوب خوندیش بهاری

دایا چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 17:39 http://daayaa.blogfa.com

چه حس قشنگیه سر سجاده بشینی و با معبودت یه گپ خودمونی داشته باشی...


ازش تشکر کنی که دستت هنوز تو دستشه... که دستتو هنوز رها نکرده...


چه حس قشنگیه دونه های تسبیح رو یکی یکی رد کنی و بگی... یا الله یا الله یا الله


چه حس قشنگیه وقتی صداش می زنی ، خیالت راحته که صداتو می شنوه...


خیالت راحته که جوابتو می ده... میگه جانم! بنده ی من...


چه حس قشنگیه وقتی صبح چشاتو واز می کنی بهش سلام کنی...


بگی خداجونم سلام... ممنون که خواستی دوباره باشم...


چه حس قشنگیه وقتی می خوای چشاتو ببندی بهش بگی منون که امروز بودم...


چه حس قشنگیه وقتی داری راه می ری دستت تو دستش باشه...


و پا به پاش بری که گم نشی...


چه حس قشنگیه وقتی بی چون و چرا تسلیمش بشی...


هرچی بگه بگی چَشم...
----------------------------------------------------
نفــــــــــــــــــــــــــــــس

و پا به پاش بری که گم نشی..
چقـــــــدر زیبا گفتی دایایی خیلی زیبا

نغمه های دلتنگی پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 13:21 http://naghmehaydeltangi.blogfa.com

باران(نقطه سر خط) جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 01:04 http://sahel92.blogfa.com/

وزن تنهاییم تازگیا سنگین شده




++اون یکی کامنتتو تایید نکردم برا مورد امنیتیش بود
+++چوخ چوخ سلامت باشی

صمصام و گل بانو جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 02:13 http://samsamshiraz.blogfa.com

سلام حالا دیگه بی خبر وب میزنی و مارو خبر
نمیکنی ولی خوشحال شدیم منزل نو مبارک
نفس عزیز خدا مادرت بیامرزه پنج شنبه بود فاتحه ای نثار
روح پاکش کردیم.مطالبت واقعا عالی و تاثیر گذار هستن باشه داداش آبجی هم آبجی قدیم تو همه وب ها هستی غیراز وب داداشت .

ســـــلام
صفاآوردین
والا من تو وب گروهی اعلام کردم گفتم اینجوری بهترِ کسی رو با این مشغله های کاری تو رودروایستی نندازم
++وای چقدِ عصبانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد