☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)
☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)

ردِ پایِ حضرتِ دوست ...




بعض وقتا که یه نیاز و حاجتی داری (حالا کوچیک یا بزرگیش فرقی نداره، مهم اون برآورده شدنه س) داشتم میگفتم بعضی وقتا که از خدا میخوایم برامون حاجتی رو روا کنه دنبال یه رد و نشونه هستیم تا خیالمون راحت باشه که حتما برآورده میشه.تو اون لحظه که حاجت داریم به درست و غلطش زیاد کاری نداریم فقط دوست داریم برآورده بشه.
این جمله ی "فقط برآورده بشه" انقدری فکر و ذهن و روحمونو درگیر میکنه که هر ردی و نشونه ای رو دالِ بر برآورده شدنش میذاریم.اصلا به این فکرنمیکنیم این رد و نشونه شاید برای این باشه که مصلحت بر نشدنشه!!!
شاید این رد و نشونه که داره منو به سمت یه درِ بسته میبره حکایتها داره!!که بشینی و فکرکنی ببینی این در چه جوری باز میشه!فکر کنم ما به این درِ بسته میگیم "امتحان"! حالا اینجا دو راه داری میتونی بر گردی و بری ،اما باید حواست باشه که شاید تمام مسیرهات به همین در قرارِ ختم بشه! یا اینکه بمونی و پشت در منتظر بمونی...

دلم رفتن میخواهد به دنبالِ ردِ پایِ دوست!دلم نشانه ای برای این حاجت میخواهد در این دهه ی برکت!

ردِ پای خدا رو کجاها دیدی؟چندبار پشت درِ بسته به انتظار نشستی و بالاخره در به روت باز شده؟


بهشت نوشت: خدایا مرا بصیرتی زیبا و ارداه ای محکم بخش تا به غیر ردِ پایِ الهیَت راهی نروم و هیچ دری را به غیرِ درِ حریمِ کبریاییت نکوبم! آمین
نظرات 15 + ارسال نظر
... بزرگه پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 16:26

http://www.8pic.ir/images/02429599864308101526.jpg

ای جـــــــــــــــــــــــــــــــانم
چقده ناناااااااااااااااااااااااازه
چه چشمااااااااااااااااااااااایی
هزار ماشالله

... بزرگه پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 16:28

http://www.8pic.ir/images/74813946069235491340.jpg

سلام نفس خانوم.
اینا هم عکس مرضیه ان...

سلام آبجی بزرگه..
خداحفظش کنه خیلی ناناز تشریف دارن این مرضیه خانم

M@t!n پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 22:25 http://freshbreeze.blogfa.com

سلامممممممممممممم
چطوری نفسم؟؟
خیلی خوشحال شدم وب زدی
من تازه رسیدم خونه مون خیلی خسته ام گفتم ب رسم ادب بیام بهت تبریک بگم بعد سر فرصت ایشالا بیام بخونمت

سلـــــــــــــــــــــــــام به روی ماهت
++چرا میخندی وب زدم خب
+++رسیدن بخیر ممنون از لطفت

بهار13 پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 22:52

سلام نفسی.....
فکر کنم بزرگترین دری که پشتتش نشستم یه 2 سالی منتظر باز شدنش بودم ولی بلاخره باز شد....

سلام بهاری
خداروشکر که باز شد

باران(نقطه سر خط) جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 01:01 http://sahel92.blogfa.com/

سلام

گاهی خیلی سخته قبول کردن اینکه اون حاجته به صلاحمون نیست
در مورد بهشت نوشت:الهی آمین

سلام بارانی
بله سخت و گاهی دردناک
مثل درد کشیدن تو بچگیامون برا دندون درآوردن،برا افتادنش که اگه به موقع دندون شیری نیفته تو بزرگسالی وقتی پوسیده بشه چون ریشه نداره اکثرا کشیده میشه و به جاشم هیچ دندونی درنمیاد...

++شبیه سازیمو داری حرف نداشت

هستی جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 15:28 http://rosvaye-zamaneh.blogfa.com

سلام نفسی جون...
وای خیلی قشنگ نوشته بودی عزیزم... من همیشه به این فکر میکنم ک چرا ما ادما فقط زمانی یاد اون بالایی میافتیم ک حاجتی داریم خواسته ای داریم ازش... شاید خیلی کم پیش بیاد بشینیمو واقعا فکر کنیم به داشته ها و نداشته هامون بعد با تمام وجود با خلوص نیت بهش بگیم دست مریزاد، دمت گرم خدا خیلی جاها هوامو داشتیو من نفهمیدم خیلی جاها پشتم بودیو من بازم بهت غر زدم نق زدم...
برای خود من ک خیلی خیلی زیاد پیش اومده ک اینطوری باشم مدام به جونش نق زدما هر چند خودمم خوب میدونستم اونی نبودم ک اون میخواسته اما همونطوری که گفتم خیلی جاها کمکم کرده خیلی جاها... نزدیکترینش که یادمه همین عمل مامانم بوده... ببین دیگه انقد بنده خوبی براش بودم ک یادم نیست چند بار پشت در بسته اش موندمو درو به روم باز کرده و بعد با وقاحت تمام همه چی فراموشم شده.... خیلی جاها
بهشت نوشت : آمـــــــــــــــــــــین

سلام هستی جان
قشنگ خوندیش رفیق
همین که انقدری ایمان داشتی که در به روت باز میشه خودش کلیِ
همین که به کرمش امید داری کلیِ
همین که میدونی و میکوبی درشو خودش کلیِ

هستی جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 15:32 http://rosvaye-zamaneh.blogfa.com

تصویری داشتم خیال کردم که در ساحل دریا با خدا قدم میزنم



در آسمان تصویری از زندگی خود دیدم همه جا دو ردپا



یکی از آن من و دیگری جای پای خدا



وقتی در آخرین تصویر زندگیم به روی شنها نگاه کردم



دیدم که گاهی فقط یک رد پا می بینم



دریافتم که اینها در سخت ترین مواقع زندگیم بوده است



از خدا پرسیدم



خدایا فرمودی که اگر به تو ایمان آورم هرگز تنهایم نخواهی گذاشت



پس چرا در سخت ترین مواقع زندگی رد پایی از تو نمی بینم

فرمود ای بنده من



تو را دوست دارم و هرگز تنهایت نگذاشته و نخواهم گذاشت



اگر در سخت ترین اوقات فقط یک رد پا می بینی



آن رد پای من است که تو را به دوش کشیدم

بسی زیبا بود

M@t!n جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 21:22 http://freshbreeze.blogfa.com

نفس خوب نیــــــــــــستم

سلام مریم گلی
چرا عزیزم؟

سما شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 12:46 http://samaiiii.blogfa.com/

یه یه نفس خانوم مبارک باشه بی خبر وبلاگ زدی

سلام واااااااااااااااااای ببینین کی اینجاست
خوش آمدی هم سِند و سالیه خودم

ستاره بانو شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 13:00

سلام نفس جان خوبی خواهر من اینو خیلی دوست دارم

ســــــــــــــــــــــلام ستاره بانو
خوش آمدی بانو

دایا یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 19:14 http://daayaa.blogfa.com

نفسم.. دوست گلم.. مهربون دختر.. یک دنیا ممنون که به یادم بودی.. پیامت سرشار از عشق و محبت خالصانه ای بود که ذره ذره وجودمو به لرزه در آورد.. میبوسمت عزیزم

دایایی....قابلتو نداشت.تازه الانم به یادتم
التماس دعا

باران(نقطه سر خط) سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 21:33 http://sahel92.blogfa.com/

دلم واست تنگ شده
نگاه داره؟

سلام بارانی
واقعا

زری بانو چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 14:35 http://samsam1356.blogfa.com

سلام دوستان عزیزم

حسین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد حسین 529 هست

لطف بزرگی میکنید اگه کد529 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید

واقعا ممنونتون میشیم

اگه بتونید کد529 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده

ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید

اگه لطف کردین و رای دادین بهم خبر بدین ممنون میشم هم برای اینکه از

لطف و مهربونیتون تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم

پیشاپیش از لطفتون واقعا ممنونم

مرسی از لطفتون برادرا و خواهرای گلم .

دوستای مهربون ارسال کد529 به شماره 20008080200یادت نره ها حسین

رو یه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....

خیلی خیلی خیلی ممنونتون میشیم به حسین پسر من رای بدید

موفق و پیروز باشید.می توانید به وبمون بیایید وعکس حسین را ببینید.[گل]

سلام به زری بانو
خوب هستین؟
چشم انشاالله

دایا چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 17:29 http://daayaa.blogfa.com

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

نفسم.. هم ماهی من .. دوست عزیزم
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

سلام دایایی
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووون دختر نیکو سیرت و زیباخصال و نیک سرشت
ممنون گل سرخ زیبا

مرررررررررررررد سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:17 http://http://man-shoma.blogsky.com/

خیلی خوب بود ولی در عین حال:
میلادت مبارک

نفسم.. هم ماهی من .. دوست عزیزم
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

سلام دوستان عزیزم

حسین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد حسین 529 هست

لطف بزرگی میکنید اگه کد529 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید

واقعا ممنونتون میشیم

اگه بتونید کد529 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده

ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید

اگه لطف کردین و رای دادین بهم خبر بدین ممنون میشم هم برای اینکه از

لطف و مهربونیتون تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم

پیشاپیش از لطفتون واقعا ممنونم

مرسی از لطفتون برادرا و خواهرای گلم .

دوستای مهربون ارسال کد529 به شماره 20008080200یادت نره ها حسین

رو یه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....

خیلی خیلی خیلی ممنونتون میشیم به حسین پسر من رای بدید

موفق و پیروز باشید.می توانید به وبمون بیایید وعکس حسین را ببینید.[گل]

زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود
زه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین




ن کی اینجاست
خوش آمدی هم سِند و سالیه خودم
ستاره بانو

سلام به خواننده محترم
ببخشید متوجه منظورتون نشدم
دقیقا با کی کار دارین الان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد