☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)
☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

☂☂☂ مَــــــن و شُــــما ☂☂☂

من خودمم،لطفا شما هم خودت باش :)

من امسال مصادفم با شبِ قَدر...


چه سخته آدم بخواد درباره خودش بگه.درباره اینکه وقتی کوچیکتر بود و به تولد بیست و اند اُمین سالگرد تولدش فکرمیکرد چه تصوری از اون دوره داشته،چقدر رؤیا پردازی میکرده برای این دوره ش!!!
شایدم به نود درصد اون چیزایی که میخوایم رسیده باشیم اما وقتی چون بزرگتر میشیم احساس کودکانه و حس شیرین هیجان زدگی در ما کم میشه و تبدیل به یه آدم زیاده خواه میشیم فکر میکنیم به هیچی نرسیدیم!!
اصولا دیدِ کودکیامون زیباترِ.به چیزایی توجه میشه که شاید الان خیلی برامون مهم نباشه!
مثلا یه نمونه از تصویری که از این دوران برای خودمون داشتیم یه فردِ تحصیلکرده و کسی که بتونه کاراشو خودش انجام بده و آدم دلسوز و مهربونی باشیم و به همه کمک کنیم و حتی فکرمیکردیم چقد خوبه که بتونیم مستقل باشیم و خودمون برا خودمون تصمیم بگیریم!حتی بعضی وقتا قند تو دلمون آب میشد از اینکه با اینهمه اوصاف و رؤیای خوب چقدر قرارِ بهمون خوش بگذره!و تمامیِ رؤیاهایی از این دست.پاک و معصوم!
خُب حالا که دقت میکنم می بینم اکثر این رؤیاهایی که داشتم به واقعیت تبدیل شده پس چرا حس نرسیدن دارم.وقتی بیشتر احوالات اون دوره رو زیر رو میکنم می بینم من همه ی اینارو بی حساب و کتاب میخواستم،اما الان هر موقعیتمو با هزارتا گزینه ی دیگه می سنجم!ا
و اما...
و اما
من امسال مصادفم با شبِ قدر..
با همون حس و حالِ کودکی میخوام این هدیه رو از خدا بگیرم.
میخوام این هدیه رو بی حساب و کتاب بگیرم.
میخوام هدیه مو با هیچی نسنجم!که هدیه ی امسال من سنجیدنی نیست!
میخوام فکرکنم امشبم از دلِ همون رؤیاهای کودکیم بیرون اومده و به گل نشسته!
من مطمئنم تمامی رؤیاهای کودکی به همین زلالی و پاکی هستن،فقط باید باهاشون کمی مهربون تر باشیم...

شما چقدر رؤیاهات به گل نشسته؟کدومشونو قَدر دونستین بی سنجش و حساب و کتاب؟!!

بهشت نوشت:خدایا مرا در دل رؤیاییست بسیار،مباد روزی که رؤیاهایم بی حضورِ وجودت شکل بگیرند.آمین

نظرات 13 + ارسال نظر
باران(نقطه سر خط) چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 21:49 http://sahel92.blogfa.com/

http://img.mypersianforum.com/images/40242487446739991877.jpg


خیلی محترمانه


تفلدت مبارکککککککککککککککک

سلام بارااااااااااااااااانی
ممنوووووووووووووووووون

باران(نقطه سر خط) چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 21:51 http://sahel92.blogfa.com/

چه بسا اینجوری:
http://goftomanedini.com/attachment.php?attachmentid=76339&stc=1&d=1347749334

چقدِ نانازن اینــــــــــــــــــــــــــــا

هستی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:10

سلام نفس جونم... خوبی عزیز؟؟
اومدم متنی رو که نوشتی خوندم نمیدونم چرا دلم گرفت
به هر حال فعلا این تولدت مبارک ساده رو از من بپذیر تا بعدا که حالم خوب شه...
امیدوارم اون آرزوهای محالت به حقیقت بپیونده و به بهترینها برسی عزیزم...
دوستدار همیشگی تو :*

سلام هستی جان
از بس که دلت پاک و زلالِ
ممنونم دنیارو برات شاد و پر از آرامش میخوام

نغمه های دلتنگی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:46

سلام نفس جونم.
من برگشتم.ببخشید چند روز نبودم.دلم واست تنگ شده بود.فوراً اومدم پیشت.
خوبی؟
بعدن میام میخونمت
التماس دعا

سلام نغمه جان
خوش اومدی عزیز
از شما چه پنهون من همش میام و بهت سرمیزنم

هستی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 09:56

تفلدت مبارک نفسی...
اینم کادوهای من... ببقشید دیه
http://s4.picofile.com/file/7863704294/1300291309_0.jpg

http://s4.picofile.com/file/7872314294/4484824_b.jpg

اینم خودتی خوجل موجل و زیباااا... فدای تو سرکار
چخدم شبیه خودت بیده نفسی من

http://s4.picofile.com/file/7872314622/dbe43b4a8af53ef3b13018c9ec447db8.jpg

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
وای خوشمزه جاتو ببین
من یـــــــــــــــــــــــــــــــــــخ در بهشت میخوام

یا خدا این منم
این اصلا معلوم نیست داره میره یا میاد
وقتی داره میره انگار داره برمیگرده

هستی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 12:36

خدایاااا این شادیو از این بچه نگیر.... به چیش فکر کردی توووو...
وقتی داره میره انگار داره برمیگرده... پس شک نکن که خودتی

واقعا شبیه منه؟


از رؤیاهای بچگیت نگفتیا

دایا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 14:15 http://daayaa.blogfa.com

نفسی.. چقدر منو تو تشابهات داریما.... امسال تولد هر دومون شبای احیا بود.. من شب 19 بودم و تو 23...
من تبریک تولدم پست قبلیت بود.. ببخشید!!! بسکه عجولم

سلام عزیزم
سلام دایایی
خدا امسال به ما یه جور هدیه داده
از بس که مهربوووووووووووووووووووونی

فریبا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 16:29

سلام نفسم...
تولدت مبارک..
مطمئنم ی هدیه خوب از خدا گرفتی.
لحظات سبز و بهاری باشه همیشه.
امین.

سلام فریبای فریبنده
ممنون فریبایی
ممنونم از دعای قشنگت
گفتی بهاری!اینجا داره بارون میباره

ستاره بانو پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 16:31

سلام نفسی تولدت مبارک عزیزم
انشاا... هدیه تو از خدا بگیری خانم
تو دنیای مجازی هم که نمیتونیم بهت کادو بدیم شرمنده
خدا کنه دوستی ها مجازی نباشن

سلام ستاره بــــــــــــــــــــانو
ممنون عزیزدلم
محبتت مطمئن باش مجازی نیست
همین که به یادم هستین بزرگترین هدیه ی خداست

نغمه های دلتنگی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 17:53 http://naghmehaydeltangi.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزه دلم

ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم نغمه جونی

باران(نقطه سر خط) پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 18:28 http://sahel92.blogfa.com/

چرابرای مردادیا تفلد نمیگیرن؟

مرداد ماهیارو کسی دوست نداره

M@t!n پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 20:40

سلام نفس دوست داشتنی خودمخوبی؟
آقا قبول نیس من اومدم تولدتو تبریک بم دیدم خودت پست گذاشتی
تولدت مبارک باشه عزیزم
ایشالا همیشه دلت شاد باشه نفسی :*
با یه دنیا آرزوهای خووووووووب برای دوست گلم
چرا من دیر رسیدم

سلام مریم جونی
دیگه خواستم خودم به خودم تبریک گفته باشم
ممنون دوست خوووووووووووووووووووووووووووبم
درهای رحمت هنوز بازِ دیر نرسیدی که

نغمه های دلتنگی شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 14:50 http://naghmehaydeltangi.blogfa.com

سلام نفس جونم.
حس نوشتن ندارم گلم
+فدای تو وظیفه ام بود تولد گلی چون تورو جشن بگیرم
دوستت دارم عزیزم

سلام نغمه جان
خوبی عزیزم؟
وظیفه نبود یه دنیا مهربونی بود...

چرا حس نوشتن نداری؟؟؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد